Mama la Bucuresti

13:12 Edit This 0 Comments »
A venit mama la Bucuresti! A mai fost de cel mult 4 ori si atunci statea cateva ore, practic nu avea timp sa vada mai nimic. Astazi am redescoperit cu ea Bucurestiul :) si mi-a facut mare placere. Am mers cu ea in Carrefour. Mereu am urat in Carrefour casierele care nu raspund la "Buna ziua!".Prima data in Carrefour am fost atat de dezamagita de impolitetea lor incat imi vroiam banii inapoi. Eu le facusem o favoare cheltuind sume importante din bugetul meu de elev(pe atunci) sa aiba si ele salariu iar nu imi raspund la salut :( Si inca le mai spun "Buna ziua!"...Mama e altfel, e mai rapida. Traverseaza strada alegand cand e verde semaforul...nu cheltuiesti bani in Carrefour pt ca sunt mai ieftine la Barlad, nu vrea sa incerce mancarea de la Mac pt ca a vazut ea la televizor ca ingrasa. Mama mea e prea rapida pt Bucuresti !

0 comentarii: